Концепція Конгресу
Конгрес освітян Донеччини – обласний форум, що збере понад п’ятсот наукових, науково-методичних і методичних працівників, управлінців, педагогів МК(МЦ), ДНЗ, ЗНЗ, ПНЗ з 28 міст і районів регіону.
Конгрес освітян Донеччини – обласний форум, що збере понад п’ятсот наукових, науково-методичних і методичних працівників, управлінців, педагогів МК(МЦ), ДНЗ, ЗНЗ, ПНЗ з 28 міст і районів регіону.
Тема Конгресу – «Регіональна освіта: інновації - моніторинг - якість».
Забезпечення
якісної освіти є пріоритетним напрямком державної освітньої політики
України й Донецького регіону та, водночас, виступає однією з
найактуальніших проблем сьогодення. Зокрема, що сьогодні вкладається у
терміни «якість освіти», «стандарти освіти»; яким має бути реальне
забезпечення якості освіти – адміністративно-бюрократично контролюючим
чи колегіально-експертно (фахово) мотивуючим до безперервного якісного
самовдосконалення; які існують інструменти вимірювання якості та засоби
усунення недоліків – відповісти на ці питання почасти прагне Конгрес.
До участі в Конгресі запрошуються завідувачі (начальники) районних (міських) управлінь (відділів) освіти, керівники та методисти районних (міських) методичних служб регіону; управлінці, методисти та педагоги ДНЗ, ЗНЗ, ПНЗ області.
Мета Конгресу: пошук шляхів забезпечення нової якості освіти Донеччини через упровадження в практику роботи навчальних закладів інноваційних аспектів методичної, управлінської, педагогічної діяльності та моніторингу її результативності.
Завдання:
- визначити пріоритети, основні завдання та шляхи підвищення якості регіональної системи освіти у 2015-2016 н.р. в умовах державного реформування освіти;
- представити кращий досвід роботи районних (міських) методичних центрів (кабінетів), педагогічних колективів загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів, окремих педагогічних працівників щодо впровадження освітніх інновацій;
- забезпечити інтеграцію науки, методичного супроводу та практичної педагогічної діяльності;
- виробити резолюцію щодо шляхів підвищення якості освіти Донеччини на засадах інновацій та моніторингу, забезпечуючи неперервну освіту та здійснюючи практичну реалізацію освітньої політики як пріоритетної функції держави.
Тематичні напрямки Конгресу:
- Прямуємо до міжнародних стандартів якості. Модель української школи в контексті нового закону України «Про освіту». Структура шкільної освіти, зміст, інформатизація освіти. Професійний розвиток учителя. Пріоритетні напрями діяльності методичних служб Донецької області в умовах нової державної освітньої політики. Стратегічні засади організації методичної роботи. Як підвищити ефективність науково-методичного освітнього середовища?
- Методичний супровід упровадження Державного стандарту базової і повної загальної освіти. Особливості організації навчального процесу з предметів природничо-математичних дисциплін в умовах реалізації Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти. Реалізація мовно-літературної освіти в 2015-2016 н.р. Інтерактивний підручник для 7-го класу І.О. Завадського та використання української бізнес-симуляції в ЗНЗ. Національно-патріотичне виховання засобами різних предметів. Підготовка учнів дотворчих та інтелектуальних конкурсів, турнірів, роботи МАН: комплексний підхід.
- Інноваційний простір діяльності сучасного педагога. Використання методики соціодрами та плейбек-театру на уроках російської мови. Інтерактивні технології: з досвіду зарубіжних колег. Упровадження проектних технологій та продуктивного навчання на уроках праці (технологій).
- Освіта. Мистецтво можливого. Шукаємо можливості, а не причини: роль особистісно орієнтованого підходу у реалізації індивідуальної траєкторії становлення, розвитку й виховання особистості. Якісна, інноваційна дошкільна освіта: регіональний аспект. Інноваційні форми й технології навчання учнів початкових класів на основі розвитку життєвих навичок. Оновлення здоров’язбережувального середовища в навчальних закладах області. Реалізація державних стандартів освіти дітей з особливими освітніми потребами. Продуктивні педагогічні технології навчання історії та правознавства – від переможців V обласного фахового конкурсу «Компетентнісно-орієнтований урок історії та правознавства».
Організатор Конгресу освітян Донеччини – Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, який: створює умови для роботи оргкомітету; розробляє програму Конгресу; інформує потенційних учасників про заходи й умови проведення Конгресу, розсилає інформаційні листи в управління (відділи) освіти, методичні кабінети (центри); здійснює організацію та проведення Конгресу.
Мови Конгресу – українська, російська.
Конгрес проходить протягом 5 робочих днів на базі освітніх закладів м.м. Слов’янська, Краматорська відповідно до графіку. Форми проведення: пленарна та секційна.
Програмою Конгресуосвітян Донеччини передбачено:
- відкриття Конгресу, пленарне засідання- Педагогічний ФЛЕШ-меседж- робота секцій;- закриття Конгресу, нагородження учасників.
Нагородження учасників
— Оргкомітет Конгресу нагороджує сертифікатами активних учасників роботи секцій – за презентовані найцікавіші інновації в роботі.
— Сертифікатами учасників педагогічного ФЛЕШ-меседжу нагороджуються (за результатами голосування) автори п’яти найкращих у кожному векторі доробок.
— Володарі сертифікатів мають право використовувати їх для популяризації власної діяльності.
Немає коментарів:
Дописати коментар