Концепція Конгресу

Концепція Конгресу 

     Конгрес освітян Донеччини – обласний форум, що збере понад п’ятсот наукових, науково-методичних і методичних працівників, управлінців, педагогів МК(МЦ), ДНЗ, ЗНЗ, ПНЗ з 28 міст і районів регіону.

    Тема Конгресу – «Регіональна освіта: інновації - моніторинг - якість».
    Забезпечення якісної освіти є пріоритетним напрямком державної освітньої політики України й Донецького регіону та, водночас, виступає однією з найактуальніших проблем сьогодення. Зокрема, що сьогодні вкладається у терміни «якість освіти», «стандарти освіти»; яким має бути реальне забезпечення якості освіти – адміністративно-бюрократично контролюючим чи колегіально-експертно (фахово) мотивуючим до безперервного якісного самовдосконалення; які існують інструменти вимірювання якості та засоби усунення недоліків – відповісти на ці питання почасти прагне Конгрес.
     
    До участі в Конгресі запрошуються завідувачі (начальники) районних (міських) управлінь (відділів) освіти, керівники та методисти районних (міських) методичних служб регіону; управлінці, методисти та педагоги ДНЗ, ЗНЗ, ПНЗ області.
    
    Мета Конгресу: пошук шляхів забезпечення нової якості освіти Донеччини через упровадження в практику роботи навчальних закладів інноваційних аспектів методичної, управлінської, педагогічної діяльності та моніторингу її результативності.

    Завдання:
  • визначити пріоритети, основні завдання та шляхи підвищення якості регіональної системи освіти у 2015-2016 н.р. в умовах державного реформування освіти;
  • представити кращий досвід роботи районних (міських) методичних центрів (кабінетів), педагогічних колективів загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів, окремих педагогічних працівників щодо впровадження освітніх інновацій;
  • забезпечити інтеграцію науки, методичного супроводу та практичної педагогічної діяльності;
  • виробити резолюцію щодо шляхів підвищення якості освіти Донеччини на засадах інновацій та моніторингу, забезпечуючи неперервну освіту та здійснюючи практичну реалізацію освітньої політики як пріоритетної функції держави.
         Тематичні напрямки Конгресу: 
  • Прямуємо до міжнародних стандартів якості.  Модель української школи в контексті нового закону України «Про освіту». Структура шкільної освіти, зміст, інформатизація освіти. Професійний розвиток учителя. Пріоритетні напрями діяльності методичних служб Донецької області в умовах нової державної освітньої політики. Стратегічні засади організації методичної роботи. Як підвищити ефективність науково-методичного освітнього середовища?
  • Методичний супровід упровадження Державного стандарту базової і повної загальної освіти. Особливості організації навчального процесу з предметів природничо-математичних дисциплін в умовах реалізації Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти. Реалізація мовно-літературної освіти в 2015-2016 н.р. Інтерактивний  підручник для 7-го класу І.О. Завадського та використання української бізнес-симуляції в ЗНЗ. Національно-патріотичне виховання засобами різних предметів. Підготовка учнів дотворчих та інтелектуальних конкурсів, турнірів, роботи МАН: комплексний підхід.
  • Інноваційний простір діяльності сучасного педагога. Використання методики соціодрами та плейбек-театру на уроках російської мови. Інтерактивні технології: з досвіду зарубіжних колег. Упровадження проектних технологій та продуктивного навчання на уроках праці (технологій). 
  • Освіта. Мистецтво можливого. Шукаємо можливості, а не причини: роль особистісно орієнтованого підходу у реалізації індивідуальної траєкторії становлення, розвитку й виховання особистості. Якісна, інноваційна дошкільна освіта: регіональний аспект. Інноваційні форми й технології навчання учнів початкових класів на основі розвитку життєвих навичок. Оновлення здоров’язбережувального середовища в навчальних закладах області. Реалізація державних стандартів освіти дітей з особливими освітніми потребами. Продуктивні педагогічні технології навчання історії та правознавства – від переможців V обласного фахового конкурсу «Компетентнісно-орієнтований урок історії та правознавства».

   Організатор Конгресу освітян Донеччини – Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, який: створює умови для роботи оргкомітету; розробляє програму Конгресу; інформує потенційних учасників про заходи й умови проведення Конгресу, розсилає інформаційні листи в управління (відділи) освіти, методичні кабінети (центри); здійснює організацію та проведення Конгресу.

    Мови Конгресу – українська, російська.

    Конгрес проходить протягом 5 робочих днів на базі освітніх закладів м.м. Слов’янська, Краматорська відповідно до графіку. Форми проведення: пленарна та секційна.

    Програмою Конгресуосвітян Донеччини передбачено:
- відкриття Конгресу, пленарне засідання
- Педагогічний ФЛЕШ-меседж
- робота секцій;
- закриття Конгресу, нагородження учасників.

    Нагородження учасників
—  Оргкомітет Конгресу нагороджує сертифікатами активних учасників роботи секцій – за презентовані найцікавіші інновації в роботі.
—  Сертифікатами учасників педагогічного ФЛЕШ-меседжу нагороджуються (за результатами голосування) автори п’яти найкращих у кожному векторі доробок.
—  Володарі сертифікатів мають право використовувати їх для популяризації власної діяльності.

Немає коментарів:

Дописати коментар