Педагогічний ФЛЕШ-меседж

УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ФЛЕШ-МЕСЕДЖУ 

   І. Загальна частина
1.1. Педагогічний ФЛЕШ-меседж (від англ. Flash – проблиск, спалах, мить, несподіваний прояв, швидкий запис інформації; Message – послання, повідомлення, звернення, короткий зміст чогось) – це обласний освітянський захід, у межах якого управління (відділи) освіти, методичні кабінети (центри), управлінці, науково-педагогічні та педагогічні працівники мають можливість швидко, комфортно, лаконічно донести до інших учасників інформацію щодо власних інноваційних ідей, технологій, методів і прийомів або форм роботи, поділитися з колегами  розробками систем (моделей) управлінської діяльності, навчального та виховного процесу, науково-методичного супроводу професійного зростання педагогів.
Всі учасники заходу об'єднані актуальним питанням пошуку нових шляхів підвищення якості освіти.
1.2. МетоюПедагогічного ФЛЕШ-меседжу є поширення інноваційного методичного, управлінського та педагогічного досвіду; стимулювання творчої діяльності та задоволення потреб у професійній самореалізації працівників МК(МЦ), ДНЗ, ЗНЗ, ПНЗ області; розвиток їхніх професійних зв'язків та співпраці.
1.3. Основними завданнямиПедагогічного ФЛЕШ-меседжу є наступні:
- виявлення ініціативних, творчо працюючих освітян (методистів, управлінців, педагогів) та педагогічних колективів області, які розробляють нові педагогічні ідеї, методики, технології, окремі інноваційні методи, прийоми та форми роботи, моделі управлінської або методичної діяльності тощо;
- популяризація освітніх, управлінських інновацій;
- створення сприятливих умов для обміну перспективним досвідом та налагодження співпраці між науково-методичними, методичними, керівними і педагогічними працівниками області.

    ІІ. Порядок проведення педагогічного ФЛЕШ-меседжу
2.1. Педагогічний ФЛЕШ-меседж проводиться в очному форматі у межах серпневого Конгресу освітян Донеччини «Регіональна освіта: інновації – моніторинг – якість»за наступними векторами (номінаціями):
  • Арт–майстерня «Ми – Україна!» – представлення власних доробок у жанрі пісні, народного танцю, виставки вишиванки тощо – у контексті реалізації «Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді».
  • Методичний скрайбінг  (від англ. scribe – накидати ескізи або малюнки; промова виступаючого ілюструється "на льоту" малюнками фломастером на білій дошці (або аркуші паперу); виходить "ефект паралельного проходження", коли ми чуємо й бачимо приблизно одне і те ж, при цьому графічний ряд фіксується на ключових моментах аудіо ряду) – презентація оригінальних технологій, методів, прийомів та форм методичної роботи, систем науково-методичного супроводу професійного зростання педагогів у межах виконання програми «Освіта Донеччини. 2012 – 2016 роки» за 2014-2015 н.р.
  •  Педагогічний скрапбу́кінг (від англ. scrapbooking, scrap – вирізка, book — книга; букв. «Книга з вирізок»; вид рукодільного мистецтва з  виготовлення та оформлення сімейних або особистих фотоальбомів. Основна ідея скрапбукінгу – зберегти інформацію про певні події на тривалий термін для майбутніх поколінь) – виставка власноруч створених книг, альбомів, у яких за допомогою особливих візуальних прийомів і спеціального декору своєрідним способом збережено й передано інформацію щодо педагогічних інновацій, експериментальної роботи з найрізноманітніших тем – з досвіду роботи окремих педагогів ДНЗ, ЗНЗ, ПНЗ чи навчального закладу в цілому.
  • Килим ідей «Кроки до успіху» – представлення нових управлінських або освітніх систем, моделей щодо вирішення актуальних стратегічних проблем розвитку закладу, колективу або окремого педагога, учня – у вигляді «Візерунків килиму».
2.2. До участі в заході запрошуються наукові, науково-педагогічні, методичні, керівні та педагогічні працівники МК(МЦ), ДНЗ, ЗНЗ та ПНЗ Донецької області.
2.3. Протягом педагогічногоФЛЕШ-меседжу працюватиме мобільний пункт голосування, в якому гості заходу зможуть залишити повідомлення з інформацією про найкращі, на їхній погляд, доробки. За результатами голосування оргкомітет педагогічного ФЛЕШ-меседжу визначить 5 найкращих у кожному векторі та нагородить їх сертифікатами учасників.

     ІІІ. Підготовка до ФЛЕШ-меседжу:
3.1. Підготовку та проведення ФЛЕШ-меседжу здійснює постійнодіючий організаційний комітет (далі – оргкомітет) з числа науково-педагогічних працівників облІППО – кураторів векторів заходу.
3.2. Для участі в Педагогічному ФЛЕШ-меседжі слід:
* до 10 серпня поточного року зареєструватися он-лайн на сайті облІППО http://kod-ippo.blogspot.com/p/blog-page.html
(Увага: кількість зареєстрованих з кожного вектору обмежується 10 учасниками);
* надіслати до 12 серпня електронний варіант матеріалів на адресу ЦКРМС (donckrms@gmail.com) з приміткою «ФЛЕШ-меседж + назва вектора»;
Паперовий варіант матеріалів представити керівникові оргкомітету обраного вектора у день проведення заходу.

    ІV. Вимоги до робіт
4.1. До вектора «Арт-майстерня «Я – Україна!»  не передбачається надання друкованих матеріалів. Кожний учасник має представити міні-програму із виступом ведучого (1-3 музичні номери або виставку-презентацію тривалістю 10-12 хв.), чітко орієнтовану на виконання «Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді».
Можлива участь педагогів, учнів, батьків, громадськості та ін.
 4.2. До вектора «Методичний скрайбінг» надсилаються скрайбінг-роліки, що презентують оригінальні технології, методи, прийоми та форми методичної роботи, системи науково-методичного супроводу професійного зростання педагогів, які реалізувалися в межах виконання програми «Освіта Донеччини. 2012 – 2016 роки» протягом 2014-2015 н.р.  Орієнтовна тривалість трансляції скрайбінгу – 5 хвилин.
 4.3. До вектора «Педагогічний скрапбу́кінг» – надаються рукотворні декоровані книги, альбоми з інформацією щодо педагогічних інновацій або результатів експериментальної діяльності, упроваджених у практику роботи окремих педагогів або педагогічних колективів закладів освіти. Скрапбу́кінг складається з окремих аркушів, кожен з яких представляє самодостатню інформацію щодо проведеного заходу, педагогічної знахідки, запровадженої інноваційної моделі, експериментальної роботи тощо у вигляді фото-колажу, схеми, вирізки з друкованого видання з чітко зафіксованою датою та назвою заходу, темою інновації. При цьому всі сторінки мають бути підпорядкованими одній провідній ідеї або темі. Обсяг не обмежений.
 4.4. До вектора «Килим ідей «Кроки до успіху» подаються макети «килимів»  формату А-1,  на  яких представлені ефективні управлінські або освітні системи, моделі щодо вирішення актуальних стратегічних проблем розвитку закладу, колективу або окремого педагога, учня. Елементи, що складають «килим», оформлюються різними кольорами.
4.5. Учасник гарантує власне авторство конкурсної роботи.
4.6. Усі роботи – учасниці ФЛЕШ-меседжу учасникам не повертаються.
4.7. Оргкомітет залишає за собою право презентувати матеріали поданих робіт, зберігаючи права авторів.

    V. Нагородження учасників ФЛЕШ-меседжу
5.1. Нагородження сертифікатами учасників педагогічного ФЛЕШ-меседжу авторів 5 найкращих у кожному векторі доробок (за результатами голосування) відбудеться на церемонії закриття Конгресу освітян Донеччини.

Немає коментарів:

Дописати коментар