Концептуальні підходи до викладання курсу «Математики» у 2015-2106 навчальному році

ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Кафедра  природничо-математичних дисциплін та методики їх викладання
Відділ математики

Конгрес освітян Донеччини  «Регіональна освіта: інновації - моніторинг  якість»
Інструктивно-методичного семінар
«Концептуальні підходи до викладання курсу «Математики»
у 2015-2106 навчальному році»
для методистів та керівників МО вчителів математики

Термін: 19 серпня 2015 р.
Час проведення: 10.30- 13.20
Місце проведення: Краматорська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 24 Краматорської міської ради Донецької області

МЕТА: Визначити пріоритетні напрямки методичного супроводу процесу впровадження Державного стандарту при викладанні математики у 2015-2016 навчальному році.
ЗАВДАННЯ:
  1. Обговорити проект Закону України «Про освіту», нормативно-правові та інструктивно-методичні документи щодо організації навчально-виховного процесу з математики у 2015-2016 навчальному році.
  2. Уточнити стратегічні цілі та основні завдання Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти щодо його реалізації при викладанні математики у 2015-2016 навчальному році.
  3. Проаналізувати стан викладання математики, результати зовнішнього незалежного оцінювання, моніторингу рівня навчальних досягнень учнів з математики.
  4. Розглянути інноваційний досвід роботи з обдарованими дітьми.
  5. Розглянути формування та впровадження інформаційного освітнього простору на регіональному рівні в контексті Стратегії розвитку інформаційного суспільства в Україні.
  6. Уточнити структуру, принципи та основні завдання запровадження й реалізації профільного навчання (згідно проекту Концепції профільного навчання в старшій школі, який обговорюється).
  7. Обґрунтувати модернізацію змісту, форм та методів розвитку професійної компетентності вчителів у міжкурсовий період та підготовки їх до роботи в сучасних умовах.
 КЛЮЧОВІ СЛОВА: нормативно- правова база, моніторинг, профільне навчання, обдарована дитина.

ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ
№ з/пГодини
(з 10.00… до12.00)
Зміст роботи, темаВідповідальний
1з 9.30 до 10.00Реєстрація учасників семінарузош №24 м.Краматорська
210.00-10.20Вступ. Пріоритетні напрямки методичного супроводу процесу впровадження Державного стандарту при викладанні математики у 2015-2016 навчальному році.Воробйова С.І.  зав.від. математики Донецького облІППО
310.20-10.35Основні шляхи переформатування обласного моніторингу якості математичної освітиКлочко Наталя Ігорівна вчитель математики ЗОШ №5 м.Слов’янськ
410.35-10.50Діяльність вчителя щодо створення умов для якісної підготовки до ЗНО та розвитку творчого потенціалу учнів у профільному класі на прикладі теми «Параметри в тригонометрії»Лосева Галина Іванівна вчитель математики НВК ЗОШ I-III ступенів - ліцей м. Добропілля 
510.50-11.10Місце ІКТ в освітньому просторі уроку: можливість, необхідність, умови успішної реалізації.Гаденко Тетяна Олександрівна вчитель інформатики-математики Дружківської загальноосвітньої школи І-ІІІст. №7,
511.10-11.25Застосування методу проектів при вивченні математики у 6 класіГайдукова Ірина Віталіївна вчитель математики Краматорської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6
711.25-11.40Організація позакласної роботи з математики як засіб підвищення мотивації обдарованих та здібних учнів до навчанняЛисиченко Тетяна Владиславівна, учитель математики, загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №7 Артемівської міської ради Донецької області
811.40-12.00Обговорення й прийняття рекомендацій інструктивно-методичного семінару та підведення підсумків роботи.
зав.від. математики Донецького облІППО
С.І. Воробйова

Відповідальні: Воробйова С.І., завідувач відділом математики Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти

АНОНС ВИСТУПУ
Воробйовоі Світлани Іванівни

завідувача відділу математики Донецького облІППО

Професійне кредоПідготуй учня, у якого зможеш навчитись сам
Сфера педагогічних інтересівПідготовка вчителя до навчально-творчої діяльності учнів
Контактний телефон0508482153
Електронна адреса0508482153@ukr.net
Власний сайт, блог або інформаційний ресурс

Опис виступу
НазваПріоритетні напрямки методичного супроводу процесу впровадження Державного стандарту при викладанні математики у 2015-2016 навчальному році.
Категорія слухачівМетодисти та керівники МО вчителів математики
Мета Визначити пріоритетні напрямки науково-методичного супроводу процесу впровадження Державного стандарту при викладанні математики у 2015-2016 навчальному році
Короткий змістпроект Закону України «Про освіту», нормативно-правові та інструктивно-методичні документи щодо організації навчально-виховного з математики у 2015-2016 навчальному році; стратегічні цілі та основні завдання Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти щодо його реалізації при викладанні математики у 2015-2016 навчальному році; організація методичної діяльності вчителів математики; організація проведення обласного моніторингу якості математичної освіти.


АНОНС ВИСТУПУ
Лисиченко Тетяни Владиславівни

Керівника міського методичного об’єднання вчителів математики, учителя математики
Артемівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №7 Артемівської міської ради Донецької області

Професійне кредо«Навчаючи – навчайся»
Сфера педагогічних інтересів«Формування творчої компетентності учнів на уроках математики»
Контактний телефон066-23-517-43
Електронна адресаtatjana-lisichenko@rambler.ru
Власний сайт, блог або інформаційний ресурс

Опис виступу
НазваОрганізація позакласної роботи з математики як засіб підвищення мотивації обдарованих та здібних учнів до навчання
Категорія слухачівМетодисти та керівники МО вчителів математики
Мета Презентація досвіду роботи Артемівського міського методичного об’єднання вчителів математики з організації позакласної роботи з предмета для його можливого подальшого використання вчителями математики як засобу підвищення мотивації учнів до навчання
Короткий змістУ виступі  пропонується  варіант організації позакласної роботи з математики в межах міського методичного об’єднання загальноосвітніх шкіл міста Артемівська, Соледара, Часів-Яра. Зокрема, автором проаналізовано такі форми організації позакласної роботи з математики як: методичні семінари для вчителів, проведення тижнів математики в межах освітніх округів, формування творчих майданчиків по роботі з обдарованими учнями, робота міського навчально-виховного центра «Інтелект» тощо.


АНОНС ВИСТУПУ
 Гаденко Тетяни Олександрівни

 учителя інформатики-математики Дружківської загальноосвітня школа І-ІІІст. №7, м. Дружківка, Донецької області.

Професійне кредо«Головне – навчити дітей мислити» Б. Брехт
Сфера педагогічних інтересівСтворення та використання мультимедійних навчальних посібників як засіб підвищення якості навчального процесу з математики
Контактний телефон0954477270
Електронна адресаinf_203@i.ua
Власний сайт, блог або інформаційний ресурс

Опис виступу
НазваМісце ІКТ в освітньому просторі уроку: можливість, необхідність, умови успішної реалізації»
Категорія слухачівМетодисти та керівники МО вчителів математики
Мета Методичні поради та рекомендації використання ІКТ на уроках математики. Перегляд цікавих інноваційних рішень на прикладах конкретних матеріалів.
Короткий змістНа уроках математики комп’ютер для учня це:контролююча машина; навчальний тренажер; моделюючий стенд; інформаційно-довідникові системи; ігрове навчальне середовище


АНОНС ВИСТУПУ
Гайдукової Ірини Віталіївни

Вчителя математики Краматорської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6

Професійне кредоРозвиток чи освіта не можуть бути надані жодній людині. Кожний, хто бажає до них долучитися, має досягти цього власними діяльністю, силами, напруженням.»                        А. Дістервег
Сфера педагогічних інтересівОрганізація самоосвітньої діяльності учнів та управління цим процесом
Контактний телефон099 712 40 35
Електронна адресаgaidukowa.irina@yandex.ua
Власний сайт, блог або інформаційний ресурс

Опис виступу
НазваЗастосування методу проектів при вивченні математики у 6 класі
Категорія слухачівМетодисти та керівники МО вчителів математики
Мета Розповсюдження професійного досвіду
Короткий змістМетод проектів – це освітня технологія, спрямована на  здобуття учнями знань у тісному зв’язку з реальною життєвою практикою , формування в них специфічних умінь та навичок завдяки системній організації проблемно – орієнтованого навчального пошуку


АНОНС ВИСТУПУ
Лосєвої Галини Іванівни

вчителя математики НВК ЗОШ I-III ступенів - ліцей м. Добропілля 

Професійне кредоНавчаючи – учись,
Навчаючи – твори,
У процесі творчості – навчай
Сфера педагогічних інтересів«Параметри в тригонометрії»
Контактний телефон095 40 222 60
Електронна адресаlgi2008@ukr.net
Власний сайт, блог або інформаційний ресурс

Опис виступу
НазваДіяльність вчителя щодо створення умов для якісної підготовки до ЗНО та розвитку творчого потенціалу учнів у профільному класі на прикладі теми «Параметри в тригонометрії
Категорія слухачівМетодисти та керівники МО вчителів математики
Мета Направлення діяльності учителя щодо створення умов для якісної   підготовки учнів до ЗНО
Короткий змістУ зв’язку з тим, що завдання з параметрами, які містять елементи тригонометрії є традиційними в ЗНО, то необхідно підготувати учнів до їх розв’язання. Виникла потреба в розробці науково-методичного посібника «Параметри в тригонометрії», який присвячено задачам з параметрами, тому що вони для абсолютної більшості учнів традиційно є завданнями підвищеної труднощі. В посібнику розглянуто тригонометричні рівняння, нерівності та системи рівнянь. Приділено увагу питанням існування коренів рівняння, їх кількості на певному інтервалі, різним методам та підходам до вирішення завдань з метою якісної підготовки учнів до ЗНО та розвитку творчого потенціалу учнів


Обговоривши науково-теоретичні та практичні проблеми щодо викладання математики у загальноосвітніх навчальних закладах Донецької області в 2015-2016 н.р. учасники методичного семінару вважають за необхідне

Р Е К О М Е Н Д У В А Т И:

Методичним службам:
  1. Забезпечити умови для безперервного зростання рівня педагогічної майстерності вчителів, їх самоосвітньої діяльності, участі в інноваційній експериментальній діяльності, творчих пошуках; для підвищення рівня культури вчителя через координацію зусиль методичних структур різного рівня, курси підвищення кваліфікації.
  2. - Здійснювати моніторинг якості математичної освіти в місті (районі) з метою виявлення тенденцій у динаміці якісних змін та їх корекції.
  3. - Активізувати роботу вчителів математики загальноосвітніх навчальних закладів з розвитку інтелектуальних здібностей та творчого потенціалу учнів, створення сприятливого середовища для самореалізації обдарованої учнівської молоді та надання їй соціально-педагогічної підтримки щодо участі у математичних змаганнях.
Методичним об’єднанням учителів математики:
1.         Спрямовувати діяльність методичного об’єднання вчителів математики на підвищення ефективності навчального процесу, упровадження новітніх технологій, використання гуманістичного та культурологічного потенціалу навчального матеріалу.
2.         Проаналізувати стан і результативність викладання математики з урахуванням моніторингових досліджень якості навчальних досягнень учнів на кожному рівні (результати підсумкових державних атестацій та незалежного зовнішнього оцінювання, участь в інтелектуальних конкурсах тощо) та спланувати роботу з урахуванням актуальних проблем, приділивши максимум уваги реалізації нового Державного стандарту та нової програми для учнів 5-7 класів.
3.         Надати рекомендації вчителям щодо планування навчального матеріалу на початок навчального року.
4.         Організувати цілеспрямовану підготовку вчителів до роботи з обдарованими учнями з урахуванням віку та специфіки предмету.

Немає коментарів:

Дописати коментар