ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Кафедра природничо-математичних дисциплін та методики їх викладання
Відділ математики
Конгрес освітян Донеччини «Регіональна освіта: інновації - моніторинг якість»
Інструктивно-методичного семінар
«Концептуальні підходи до викладання курсу «Математики»
у 2015-2106 навчальному році»
для методистів та керівників МО вчителів математики
Термін: 19 серпня 2015 р.
Час проведення: 10.30- 13.20
Місце проведення: Краматорська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 24 Краматорської міської ради Донецької області
ЗАВДАННЯ:
- Обговорити проект Закону України «Про освіту», нормативно-правові та інструктивно-методичні документи щодо організації навчально-виховного процесу з математики у 2015-2016 навчальному році.
- Уточнити стратегічні цілі та основні завдання Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти щодо його реалізації при викладанні математики у 2015-2016 навчальному році.
- Проаналізувати стан викладання математики, результати зовнішнього незалежного оцінювання, моніторингу рівня навчальних досягнень учнів з математики.
- Розглянути інноваційний досвід роботи з обдарованими дітьми.
- Розглянути формування та впровадження інформаційного освітнього простору на регіональному рівні в контексті Стратегії розвитку інформаційного суспільства в Україні.
- Уточнити структуру, принципи та основні завдання запровадження й реалізації профільного навчання (згідно проекту Концепції профільного навчання в старшій школі, який обговорюється).
- Обґрунтувати модернізацію змісту, форм та методів розвитку професійної компетентності вчителів у міжкурсовий період та підготовки їх до роботи в сучасних умовах.
ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ
№ з/п | Години (з 10.00… до12.00) | Зміст роботи, тема | Відповідальний |
1 | з 9.30 до 10.00 | Реєстрація учасників семінару | зош №24 м.Краматорська |
2 | 10.00-10.20 | Вступ. Пріоритетні напрямки методичного супроводу процесу впровадження Державного стандарту при викладанні математики у 2015-2016 навчальному році. | Воробйова С.І. зав.від. математики Донецького облІППО |
3 | 10.20-10.35 | Основні шляхи переформатування обласного моніторингу якості математичної освіти | Клочко Наталя Ігорівна вчитель математики ЗОШ №5 м.Слов’янськ |
4 | 10.35-10.50 | Діяльність вчителя щодо створення умов для якісної підготовки до ЗНО та розвитку творчого потенціалу учнів у профільному класі на прикладі теми «Параметри в тригонометрії» | Лосева Галина Іванівна вчитель математики НВК ЗОШ I-III ступенів - ліцей м. Добропілля |
5 | 10.50-11.10 | Місце ІКТ в освітньому просторі уроку: можливість, необхідність, умови успішної реалізації. | Гаденко Тетяна Олександрівна вчитель інформатики-математики Дружківської загальноосвітньої школи І-ІІІст. №7, |
5 | 11.10-11.25 | Застосування методу проектів при вивченні математики у 6 класі | Гайдукова Ірина Віталіївна вчитель математики Краматорської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6 |
7 | 11.25-11.40 | Організація позакласної роботи з математики як засіб підвищення мотивації обдарованих та здібних учнів до навчання | Лисиченко Тетяна Владиславівна, учитель математики, загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №7 Артемівської міської ради Донецької області |
8 | 11.40-12.00 | Обговорення й прийняття рекомендацій інструктивно-методичного семінару та підведення підсумків роботи. | зав.від. математики Донецького облІППО С.І. Воробйова |
Відповідальні: Воробйова С.І., завідувач відділом математики Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти
АНОНС ВИСТУПУ
Воробйовоі Світлани Іванівни
завідувача відділу математики Донецького облІППО
Професійне кредо | Підготуй учня, у якого зможеш навчитись сам |
Сфера педагогічних інтересів | Підготовка вчителя до навчально-творчої діяльності учнів |
Контактний телефон | 0508482153 |
Електронна адреса | 0508482153@ukr.net |
Власний сайт, блог або інформаційний ресурс |
Опис виступу
| |
Назва | Пріоритетні напрямки методичного супроводу процесу впровадження Державного стандарту при викладанні математики у 2015-2016 навчальному році. |
Категорія слухачів | Методисти та керівники МО вчителів математики |
Мета | Визначити пріоритетні напрямки науково-методичного супроводу процесу впровадження Державного стандарту при викладанні математики у 2015-2016 навчальному році |
Короткий зміст | проект
Закону України «Про освіту», нормативно-правові та
інструктивно-методичні документи щодо організації навчально-виховного з
математики у 2015-2016 навчальному році; стратегічні цілі та основні
завдання Державного стандарту базової і повної загальної середньої
освіти щодо його реалізації при викладанні математики у 2015-2016
навчальному році; організація методичної діяльності вчителів математики;
організація проведення обласного моніторингу якості математичної
освіти. |
АНОНС ВИСТУПУ
Лисиченко Тетяни Владиславівни
Керівника міського методичного об’єднання вчителів математики, учителя математики
Артемівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №7 Артемівської міської ради Донецької області
Професійне кредо | «Навчаючи – навчайся» |
Сфера педагогічних інтересів | «Формування творчої компетентності учнів на уроках математики» |
Контактний телефон | 066-23-517-43 |
Електронна адреса | tatjana-lisichenko@rambler.ru |
Власний сайт, блог або інформаційний ресурс |
Опис виступу
| |
Назва | Організація позакласної роботи з математики як засіб підвищення мотивації обдарованих та здібних учнів до навчання |
Категорія слухачів | Методисти та керівники МО вчителів математики |
Мета | Презентація досвіду роботи Артемівського міського методичного об’єднання вчителів математики з організації позакласної роботи з предмета для його можливого подальшого використання вчителями математики як засобу підвищення мотивації учнів до навчання |
Короткий зміст | У виступі пропонується варіант організації позакласної роботи з математики в межах міського методичного об’єднання загальноосвітніх шкіл міста Артемівська, Соледара, Часів-Яра. Зокрема, автором проаналізовано такі форми організації позакласної роботи з математики як: методичні семінари для вчителів, проведення тижнів математики в межах освітніх округів, формування творчих майданчиків по роботі з обдарованими учнями, робота міського навчально-виховного центра «Інтелект» тощо. |
АНОНС ВИСТУПУ
Гаденко Тетяни Олександрівни
учителя інформатики-математики Дружківської загальноосвітня школа І-ІІІст. №7, м. Дружківка, Донецької області.
Професійне кредо | «Головне – навчити дітей мислити» Б. Брехт |
Сфера педагогічних інтересів | Створення та використання мультимедійних навчальних посібників як засіб підвищення якості навчального процесу з математики |
Контактний телефон | 0954477270 |
Електронна адреса | inf_203@i.ua |
Власний сайт, блог або інформаційний ресурс |
Опис виступу
| |
Назва | Місце ІКТ в освітньому просторі уроку: можливість, необхідність, умови успішної реалізації» |
Категорія слухачів | Методисти та керівники МО вчителів математики |
Мета | Методичні поради та рекомендації використання ІКТ на уроках математики. Перегляд цікавих інноваційних рішень на прикладах конкретних матеріалів. |
Короткий зміст | На уроках математики комп’ютер для учня це:контролююча машина; навчальний тренажер; моделюючий стенд; інформаційно-довідникові системи; ігрове навчальне середовище |
АНОНС ВИСТУПУ
Гайдукової Ірини Віталіївни
Вчителя математики Краматорської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6
Професійне кредо | Розвиток чи освіта не можуть бути надані жодній людині. Кожний, хто бажає до них долучитися, має досягти цього власними діяльністю, силами, напруженням.» А. Дістервег |
Сфера педагогічних інтересів | Організація самоосвітньої діяльності учнів та управління цим процесом |
Контактний телефон | 099 712 40 35 |
Електронна адреса | gaidukowa.irina@yandex.ua |
Власний сайт, блог або інформаційний ресурс |
Опис виступу
| |
Назва | Застосування методу проектів при вивченні математики у 6 класі |
Категорія слухачів | Методисти та керівники МО вчителів математики |
Мета | Розповсюдження професійного досвіду |
Короткий зміст | Метод проектів – це освітня технологія, спрямована на здобуття учнями знань у тісному зв’язку з реальною життєвою практикою , формування в них специфічних умінь та навичок завдяки системній організації проблемно – орієнтованого навчального пошуку |
АНОНС ВИСТУПУ
Лосєвої Галини Іванівни
вчителя математики НВК ЗОШ I-III ступенів - ліцей м. Добропілля
Професійне кредо | Навчаючи – учись, Навчаючи – твори, У процесі творчості – навчай |
Сфера педагогічних інтересів | «Параметри в тригонометрії» |
Контактний телефон | 095 40 222 60 |
Електронна адреса | lgi2008@ukr.net |
Власний сайт, блог або інформаційний ресурс |
Опис виступу
| |
Назва | Діяльність вчителя щодо створення умов для якісної підготовки до ЗНО та розвитку творчого потенціалу учнів у профільному класі на прикладі теми «Параметри в тригонометрії |
Категорія слухачів | Методисти та керівники МО вчителів математики |
Мета | Направлення діяльності учителя щодо створення умов для якісної підготовки учнів до ЗНО |
Короткий зміст | У зв’язку з тим, що завдання з параметрами, які містять елементи тригонометрії є традиційними в ЗНО, то необхідно підготувати учнів до їх розв’язання. Виникла потреба в розробці науково-методичного посібника «Параметри в тригонометрії», який присвячено задачам з параметрами, тому що вони для абсолютної більшості учнів традиційно є завданнями підвищеної труднощі. В посібнику розглянуто тригонометричні рівняння, нерівності та системи рівнянь. Приділено увагу питанням існування коренів рівняння, їх кількості на певному інтервалі, різним методам та підходам до вирішення завдань з метою якісної підготовки учнів до ЗНО та розвитку творчого потенціалу учнів |
Обговоривши
науково-теоретичні та практичні проблеми щодо викладання математики у
загальноосвітніх навчальних закладах Донецької області в 2015-2016 н.р. учасники методичного семінару вважають за необхідне
Р Е К О М Е Н Д У В А Т И:
Методичним службам:
- Забезпечити умови для безперервного зростання рівня педагогічної майстерності вчителів, їх самоосвітньої діяльності, участі в інноваційній експериментальній діяльності, творчих пошуках; для підвищення рівня культури вчителя через координацію зусиль методичних структур різного рівня, курси підвищення кваліфікації.
- - Здійснювати моніторинг якості математичної освіти в місті (районі) з метою виявлення тенденцій у динаміці якісних змін та їх корекції.
- - Активізувати роботу вчителів математики загальноосвітніх навчальних закладів з розвитку інтелектуальних здібностей та творчого потенціалу учнів, створення сприятливого середовища для самореалізації обдарованої учнівської молоді та надання їй соціально-педагогічної підтримки щодо участі у математичних змаганнях.
Методичним об’єднанням учителів математики:
1. Спрямовувати
діяльність методичного об’єднання вчителів математики на підвищення
ефективності навчального процесу, упровадження новітніх технологій,
використання гуманістичного та культурологічного потенціалу навчального
матеріалу.
2. Проаналізувати стан і
результативність викладання математики з урахуванням моніторингових
досліджень якості навчальних досягнень учнів на кожному рівні
(результати підсумкових державних атестацій та незалежного зовнішнього
оцінювання, участь в інтелектуальних конкурсах тощо) та спланувати
роботу з урахуванням актуальних проблем, приділивши максимум уваги
реалізації нового Державного стандарту та нової програми для учнів 5-7
класів.
3. Надати рекомендації вчителям щодо планування навчального матеріалу на початок навчального року.
4.
Організувати цілеспрямовану підготовку вчителів до роботи з
обдарованими учнями з урахуванням віку та специфіки предмету.
Немає коментарів:
Дописати коментар